شرایط و روش آموزش در روبویونیک چگونه است؟

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

روبویونیک اولین بنیانگذار آموزش آفلاین رباتیک در ایران است که طی 5 سال اخیر بهترین بازده عملکردی و آموزشی را توسط دانش آموزان کسب کرده است. چرا؟ در این روش تمامی جلسات یک دوره 1 الی 2 ساله با بهترین کیفیت فیلم برداری شده و در پکیج های آموزشی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است (در قالب دی وی دی آموزشی ) . دیگر نیاز به صرف هزینه و زمان غیر مفید برای کلاس های آنلاین نیست . فرزند شما با دیدن فیلم ها و همراه شدن مدرس سر فرصت بدون استرس و بدون محدودیت زمانی میتواند بارها ویدیو را مشاهده و حتی تکرار کند و همپای مدرس بسازد!


برگه راهنمای دانش آموز و توضیحات کامل جهت ارتباط با مدرس و استفاده از خدمات آموزشی از جمله مسابقه و دریافت گواهی پایان دوره در داخل پکیج های دارای آموزش موجود است .


1) پشتیبانی آنلاین :

بزرگترین مزیت عضویت در آکادمی روبویونیک بهرمندی از بهترین و با کیفیت ترین پشتیبانی آموزشی به صورت مادام العمر و رایگان برای کودکان عزیز بدون صرف حتی هزارتومن است. چگونه ؟ سیاست گذاری آکادمی روبویونیک بر مبنای مسئولیت اجتماعی و خدمت رسانی در جهت رشد فرزندان ایرانی زبان است لذا به منظور آزادی آموزشی برای تمامی کودکان عزیز، تمامی همکاران ما تمامی تلاش خود را برای اجرای این حق بزرگ انجام میدهند.

2) رفع اشکال:

در کنار تمامی ویدیوهای آموزشی داخل پکیج، کارشناسان آموزشی روبویونیک منتطر صدای گرم فرزند شما از طریق برنامه واتسآپ میباشند. چگونه ؟ اگر در حین دیدن ویدیوها برای شما سوالی پیش بیاد میتونید مطرح کنید و مدرس آنلاین شمارو به بهترین نحو راهنمایی میکند

3) دریافت گواهی نامه:

آکادمی روبویونیک این امکان را برای دانش آموزان کلاس آنلاین رباتیک فراهم کرده است که گواهی پایان دوره رباتیک به صورت دیجیتال و قابل چاپ و استعلام به صورت آنلاین دریافت کنند. اما این به شرطی است که دانش آموزان با بخش پشتیبانی آموزش (روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام 09392778009) ارتباط و تعامل مستمر داشته باشند و گذارش کار و پیشرفت خود را به بخش آموزش اعلام کنند. به این منظور باید کارهای خود را به صورت ویدیویی با ذکر نام و نام خانوادگی و توضیحات کار انجام شده در روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام پشتیبانی ارسال کنید.

 

4) شرکت در مسابقه بزرگ روبویونیک :

در روبویونیک هرسال 4 مسابقه خلاقیت داریم که در آخرین ماه هر فصل برگذار میشود. خرداد/شهریور/آذر/اسفند که تمامی بچه های خوب روبویونیک در این مسابقه شرکت میکنند و با توجه به خلاقیت و رباتشان هدایایی از طرف این آکادمی دریافت میکنند. برای شرکت در این مسابقات باید با پشتیبانی آنلاین آموزش حتما در ارتباط باشید تا قادر به ساخت بهترین ربات خود باشید.

 

5) آمادگی برای مسابقات کشوری:

هر سال در دانشگاه ها و مراکز فرهنگی مسابقات برای کشف استعداد دانش آموزان تحت عناوین مختلف برگذار میشود. همانند جشنواره های جابر ، خوارزمی و غیره که با ارتباط مستمر با مدرس آنلاین آکادمی فرزند شما قادر به شرکت در این جشنواره های بزرگ خواهند شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.