رمز و راز صدور گواهینامه رباتیک دانش آموزی

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

متاسفانه روزانه شاهد تبلیغات اشتباه و گمراه کننده از سوی فروشندگان بسته های آموزشی رباتیک با ارائه گواهینامه رباتیک معتبر دانشگاهی یا فنی حرفه ای هستیم که از مدرک گرایی خانواده های عزیز با نام های معتبر و گمراه کننده سوء استفاده میکنند. با این حال در کنار تمام جریان های فکری پشت پرده صنعت رباتیک دانش آموزی، ما به عنوان یک تولیدکننده ملی و حامی حقوق مصرف کننده باید در جهت آگاهی شما عزیزان کوشا باشیم. لازم است بدانید شرکت رباتیک آروند (برند تجاری روبویونیک) دارای تمامی مجوزهای لازم از سوی سازمان فنی حرفه ای در حوزه آموزش و تولید محصولات رباتیک از سوی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان می‌باشد.

آکادمی روبویونیک دارای واحد سنجش ویژه ای در سطح آموزش کودکان به صورت حضوری یا غیر حضوری است و برای دانش آموزان خود با چهارچوب خاص طبق استانداردهای جهانی گواهی حضور در دوره های رباتیک صادر میکند ! ما تمامی فعالیت های دانش آموزان حضوری یا غیر حضوری را به واسطه نمایندگان روبویونیک به صورت مستقیم توسط بخش پشتیبانی آموزش مو به مو رسد میکنیم. در پرتال دپارتمان آموزش روبویونیک تمامی دانش آموزان با مشخصات کامل ثبت میشوند و ملزم به ارسال تمرین های خود هستند. با نظارت کامل بر فعالیت دانش آموزان قبل از صدور هرگونه گواهی دوره ، از مهارت دانش آموزان خود اطمینان حاصل میکند و از بحث صدور گواهی های بی اعتبار و چشم بسته کاملا به دور است ! هر دانش آموز یک نماینده و مهندس آینده خانواده بزرگ روبویونیک است !

اما حتی روبویونیک که دارای مجوز سازمان فنی و حرفه ای کشور و محصولاتش دارای هولوگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است هم برای کودکان زیر 15 سال قادر به صدور مدرک قابل ترجمه نخواهد بود ! سوال اینجاست ، آیا گواهینامه رباتیک دانش آموزی بی اعتبار است؟ تا انتهای این مقاله با ما باشید.

شرکت خلاق حوزه اسباب بازی مجوز های تولید کانون پرورش فکری

شرایط صدور مدارک رباتیک فنی حرفه ای چیست ؟

لازم است بدانید سازمان فنی حرفه ای ایران به عنوان یک سازمان آموزش مهارت حرفه ای در کشور برای سنین زیر 15 سال کارت ورود به جلسه صادر نمیکند و در نتیجه امکان صدور گواهی پایان دوره مهارت آموزشی برای این گروه سنی در هیچ جای ایران عزیزمان نخواهد بود. در سازمان فنی حرفه ای کشور سرفصل های آموزش برنامه نویسی کودکان یا همان برنامه نویسی اسکرچ و همچنین مبانی رباتیک و حتی بحث های پیشرفته تعریف شده است. اما برای دریافت این گواهی نامه ها حداقل سن 15 سال برای صدور کارت ورود به آزمون الزامی است. به عبارتی گدراندن این دروس در هر آموزشگاهی امکان پذیر است اما دریافت مدرک با فرض اینکه آن آموزشگاه دارای مجوز فنی حرفه ای است یا خیر ممکن نیست.

صدور گواهی پایان دوره فنی حرفه ای رباتیک توسط برخی موسسات !

گواهی پایان دوره با گواهینامه مهارت چه تفاوتی دارد ؟ یک اختلاف نگارشی کوچک اما تفاوت اعتباری بسیار زیاد ! در سال های اخیر شاهد مدارکی از سوی موسسات آموزشی با عنوان گواهی پایان دوره فنی حرفه ای در رشته های مختلفی بوده ایم و این موضوع تنها مرتبط با رشته رباتیک نبوده است. این گواهی ها بدون برگزاری آزمون رسمی سازمان فنی حرفه ای استان ها توسط برخی آموزشگاه ها صادر میشد. تفاوتی که در این مدارک بود عنوان گواهی پایان دوره و عدم استعلام آنلاین و ذر نتیجه رسمی نبودن مدارک بود که چندی بعد صدور این گونه مدارک از سوی سازمان ممنوع و در صورت گزایش و تخلف واحدهای صنفی برخورد می‌شود.

حال سوال اینجاست. آیا بهتر نیست به جای تمرکز بر مدرک به توانایی ها و تجهیزات موسسات آموزشی تمرکز کنیم ؟ خدمات و اعتبار مدرسین پر تلاشی که برای فرزندان عزیزمان برای رسیدن به آرزوهایشان دارند را نادیده نگیریم ؟

پشت پرده مدارک رباتیک با نام دانشگاه های معبتر

در این بخش به بزرگترین فاجعه در جامعه رباتیک دانش آموزی ایران می‌پردازیم. متاسفانه رباتیک دانش آموزی در ایران به یک صنعت تجاری تبدیل شده است و از هدف اصلی فرهنگ سازی و هموارسازی گسترش علم به دور از تجملگرایی و تجاری سازی به سوی شعار های تبلیغاتی برای جذب مشتری و فروش تنها یک محصول به فرزندان عزیزمان هستند که تمامی رویایشان مملوع از خلاقیت و آرزوهای بزرگ است. لازم است بدانید در تمامی دانشگاه ها چه دانشگاه آزاد چه دانشگاه سراسری بخشی به نام مرکز رشد دانشجویی وجود دارد و با در اختیار قرار دادن فضای کاری یا تسهیلات خاص به دانشجویان و گاهی اساتید دانشگاه فرصتی برای شروع یک شرکت یا یک مجموعه کسب و کار قرار می‌دهند.

حال سوال اینجاست. آیا این مراکز امکان صدور مدارک دانشگاهی رباتیک دانش آموزی هستند یا ادعای این دوستان تنها یک نمایش تبلیغاتی است؟

آیا دانشگاه رشته و استاندارد آموزشی کودکان را دارد؟ آیا دانشگاه واحد سنجش مهارتی ویژه کودکان را دارد؟

آیا تنها یک سربرگ با آرم دانشگاه به یک برگه اعتبار میبخشد؟

ما پاسخ تمامی سوالات بالا را به خواننده عزیز میسپاریم و تلاش روبویونیک آگاهی والدین عزیز است تا در دام رویا فروشی و در نهایت طبل تو خالی برخی از سودجویان نشوند….

صدور مدارک پایان دوره رباتیک روبویونیک چگونه است؟

تمامی دانش‌آموزانی که در منزل به صورت خود آموز ( دانش آموزان آنلاین) ، مدارس یا موسسات آموزشی از پکیج های آموزشی برند تجاری روبویونیک استفاده می‌کنند عضوی از خانواده بزرگ روبویونیک هستند و از تمامی امکانات یک دانش آموز روبویونیکی بهره خواهند برد. در پکیج های دانش آموزان خودآموز در منزل یک دفترچه راهنما برای آشنایی شما عزیزان با روند پشتیبانی و آموزش قرار داده شده است. اگر این دفترچه را گم کرده اید با شرکت به شماره 02191304411 تماس بگیرید و فرصت استثنایی استفاده از خدمات ویژه دانش آموزان روبویونیک را از دست ندهید.

دانش آموزان در روبویونیک دو مسیر آموزشی را طی خواهند کرد به طوری که اگر دانش آموز غیر حضوری باشند توسط تیم پشتیبانی آکادمی روبویونیک به صورت ویژه در ارتباط خواهند بود یا در موسسات آموزشی آزاد یا مدارس توسط نمایندگان و مدرسین عزیز تحت آموزش قرارخواهند گرفت. ما در بخش آموز فرایند آموزش هر دو دسته از دانش آموزان حضوری یا غیر حضوری را دنبال میکنیم.

مدرسین عزیز روبویونیک در موسسات آموزشی رباتیک یا مدارس ملزم به ارسال گزارشات کلاسی به همراه فیلم و عکس‌های دانش آموزان به بخش آموزش روبویونیک می‌باشند. چرا که هدف ما افزایش کیفیت آموزش و ارتقا سطح علمی دانش آموزان و در نتیجه رضایتمندی والدین عزیز است. در روبویونیک هیچ گواهی نامه ای بدون بررسی عملکرد دانش آموز توسط کادر آموزشی صادر نخواهد شد. از این رو مدرسین محترم از طرف دانش آموزان به عنوان یک رابط عملکرد آن‌ها را گزارش داده تا در نهایت گواهی پایان دوره برای دانش آموزان عزیز صادر شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.