سفارشم لغو شد و پیامک لغو سفارش دریافت کردم

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

معمولا به سه دلیل این اتفاق رخ میدهد:

  • 1. در هنگام پرداخت از صفحه درگاه بانکی بدون تسویه حساب کردن بیرون آمدید یا به هر دلیلی قادر به پرداخت نشدین و یا دکمه تکمیل فرایند خرید را نزدین و صفحه را بستید.
  • 2. ساعت 12 نیمه شب کلیه بانک ها در حال به روز رسانی هستند و از ساعت 23:30 الی 1 بامداد احتمال بروز خطا بیشتر است و قادر به پرداخت نشدین.
  • 3. استفاده از فیلترشکن و یا مرورگرهای به روز نشده مخصوصا روی گوشی موبایل میتواند بازگشت به سایت ها را دچار اختلال کند و فرایند سفارش شما تکمیل نشود.
  • 3. از ابتدای شهریور ۹۹ آپدیتی در مرورگرهای کروم انجام شده که درگاه های برخی از بانک ها نتوانسته اند خود را با آن تطبیق دهند و گاها اختلالی در بازگشت به سایت پیش می آید. اختلال مذکور بیشتر در زمان استفاده از درگاه بانک ملت و مرورگر کروم رخ میدهد

1 ) اگر در مورد شماره 1 قادر به پرداخت نشدین و پیام لغو سفارش برای شما ارسال شد مشکلی نیست، برای دریافت شماره کارت و پرداخت مبلغ سفارش به شماره روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام پشتیبانب پیام بدین با به مقاله (میخوام با روش کارت به کارت خرید کنم) مراجعه کنید که شماره کارت شرکت را برای شما گذاشتیم

موارد 2 3 4 ) در این حالت ممکن است مبلغ از حساب مشتری کسر گردد ولی انجام عملیات به سایت فروشگاه به درستی اعلام نمیشود. در این حالت در بیشتر مواقع بانک ظرف 2 الی 36 ساعت پول را به حساب مشتری برگشت میزند و جای هیچ نگرانی نیست (ممکن است پیامک آن نیاد و باید حسابتون رو چک کنین) اگر وجه برگشت خورد میتوانید برای تسویه حساب بدون درج مجدد سفارش با انتقال مبلغ پیامک شده به شماره حساب اعلام شده در همین برگه اقدام کنید و فیش واریزی را به شماره روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام پشتیبانی ارسال فرمایید. سفارش شما تایید خواهد شد.

ممکن است وجه کسر شده برگشت نخورد و فقط فرایند برگشت از درگاه بانکی به فروشگاه دچار مشکل شود، جهت بررسی درگاه بانکی به پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (09352778009) پیام ارسال کنید تا امور مالی بررسی شود. در صورت واریز شدن مبلغ کسر شده به فروشگاه سفارش شما تایید خواهد شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.