صدور گواهی نامه رباتیک بدون اخذ نمایندگی روبویونیک

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تمامی دانش‌آموزانی که در منزل به صورت خود آموز ( دانش آموزان آنلاین) ، مدارس یا موسسات آموزشی از پکیج های آموزشی برند تجاری روبویونیک استفاده می‌کنند عضوی از خانواده بزرگ روبویونیک هستند و از تمامی امکانات یک دانش آموز روبویونیکی بهره خواهند برد.

در پکیج های دانش آموزان خودآموز در منزل که از سایت روبویونیک یا دیجی کالا تهیه میکنید یک دفترچه راهنما برای آشنایی شما عزیزان با روند پشتیبانی و آموزش قرار داده شده است. اگر این دفترچه را گم کرده اید با شرکت به شماره 02191304411 تماس بگیرید و فرصت استثنایی استفاده از خدمات ویژه دانش آموزان روبویونیک را از دست ندهید.

پس اگر شما به عنوان یک مدرس رباتیک از پکیج‌های برند روبویونیک استفاده می‌کنید و گزارشات کلاسی به همراه عکس‌های دانش آموزان خود را به بخش آموزش روبویونیک ارائه می‌دهید دانش آموزان شما عضوی از خانواده بزرگ روبویونیک هستند و از خدمات رایگان روبویونیک همچون گواهی دوره و مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ شامل روبوآموزان عزیز میشود.

برای ورود به صفحه استعلام کلیک کنید

در روبویونیک هیچ گواهی نامه ای بدون بررسی عملکرد دانش آموز توسط کارشناسان مجرب صادر نخواهد شد. از این رو مدرسین محترم از طرف دانش آموزان به عنوان یک رابط آموزشی برای کارشناسان آموزش روبویونیک عکس و عملکرد آن‌ها را گزارش داده تا در نهایت کار گواهی پایان دوره برای دانش آموزان عزیز صادر شود.

توجه : اگر مدرس رباتیک هستید، با بخش فروش برای تهیه پکیج‌های آموزشی رباتیک با تخفیفات ویژه از 7 الی 30 درصد به همراه تخفیفات پلکانی ثبت شده در هر محصول بهرمند شوید.

روبویونیک حامی مدرسین عزیز با خلاقیت و فعال خواهد بود، تنها کافی است کارشناسان بخش آموزش از روند تشکیل کلاس، کیفیت سطح آموزش و فعالیت های شما با خبر باشند و شما به دسترسی به پنل مدیریت کلاسی و اخذ نمایندگی روبویونیک نزدیکتر شوید.

با فعالیت مستمر و پیوسته و همچنین تایید دپارتمان آموزش روبویونیک، دسترسی موقت پنل مدرسین برای سهولت در صدور گواهی‌نامه ها صادر خواهد شد. این دسترسی تا قبل از اخذ نمایندگی رسمی حدودا 2 الی 3 ماه برای شما فعال خواهد بود.

یکی از ملزمات صدور گواهی نمایندگی توانایی استفاده نماینده از سیستم مدیریت دانش آموز و کلاس های روبویونیک است چرا که تمامی فرایند تعریف دانش آموز تا صدور گواهی به صورت آنلاین صورت میگیرد.

هدف ما افزایش کیفیت آموزش و ارتقا سطح علمی دانش آموزان و در نتیجه رضایتمندی مشتریان عزیز است.

برای اطلاعات بیشتر از چگونگی ارتباط مدرسین جهت صدور گواهی پایان دوره و شرکت دانش آموزانشان در مسابقات روبویونیک از طریق واتساپ 09392778009 با بخش آموزش در ارتباط باشید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.