مشتریان وفادار و تخفیفات ویژه

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که میدانید روبویونیک چندین پلن ویژه برای خرید عمده دارد. پلن اول تخفیفات پلکانی(قیمت بر اساس تعداد) را قبلا توضیح دادیم. در صورتی که هنوز مقاله تمامی شرایط همکاری و تخفیفات ویژه را مطالعه نکرده اید حتما به این مقاله مراجعه فرمایید. حال پا سیستم دیگری از تخفیفات روبویونیک در کنار شما هستیم.

یکی از خبرهای خوب روبویونیک برای همکاران عزیز سیستم امتیازات روبوکلاب به ازای خریدهای متوالی است. امتیازات روبوکلاب را میتوانیم امتیازات مشتریان وفادار روبویونیک نیز بنامیم چراکه با هر خرید این امتیازات در حساب کاربری شما جمع میشوند. امتیازات روبوکلاب دو کاربرد بسیار مهم دارند. استفاده از تخفیفات در خرید های بعد و جمع آوری این امتیازات و رسیدن به سطوح کاربری بالاتر برای دریافت تخفیفات ثابت 1 الی 9 درصدی همیشگی است! اگر شما مدرس رباتیک هستین یا یک فروشگاه دارید ، علاوه بر تخفیفات پلکانی که شامل خرید های تعداد بالا و عمده روبویونیک میشود میتوانید از تخفیفات تشویقی روبوکلاب نیز استفاده کنید. برای استفاده از این امکان حتما باید در وب سایت روبویونیک ثبت نام کرده باشید. در این سیستم تمامی محصولات در وب سایت روبویونیک امتیاز دهی شده اند و بعد از هر سفارش به جمع کل امتیازات روبوکلاب حساب کاربری شما اضافه میشود.

با دریافت نمایندگی روبویونیک  ، 6000 امتیاز ،  دریافت خواهید کرد و علاوه بر تخفیفات پلکانی در تمامی سفارشات 7درصد تخفیف ثابت به صورت خودکار برای شما لحاظ میگردد.

 

تخفیفات 1 الی 9 درصدی ثابت !

با هر خرید امتیازات شما جمع میشود و طبق جدول زیر با رسیدن به سطح 6 در روبوکلاب در اکثر محصلات حداکثر 9% تخفیف مازاد علاوه بر تخفیفات عمده فروشی و حتی برای خرید یک عدد از روبوکلاب دریافت خوهید کرد و بالاترین سطح تخفیف را دریافت خواهید رسید.

نوع کاربر حداقل امتیاز میزان تخفیف پایه
همکار ساده – سطح 2 1.000 امتیاز 1 درصدی
همکار فعال – سطح 3 2.000 امتیاز 3 درصدی
همکار طلایی – سطح 4 4.000 امتیاز 5 درصدی
نماینده روبویونیک – سطح 5 6.000 امتیاز (امتیاز پایه نمایندگان)
7 درصدی
نماینده ویژه – سطح 6 9.000 امتیاز 9 درصدی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.