بازخورد درباره این کالا

پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ ⚡️ سطح 3

کدکالا: 62603287
💎 32 امتیاز روبوکلاب 
4.88
از 17 رای

17دیدگاه

ویژگی های محصول
  • خدمات پس از فروش : پشتیبانی آنلاین
  • برند : روبویونیک
  • شاسی ربات : 2 عدد تک لبه + صفحه فلزی
  • موتور و گیربکس دوطرفه : 2 عدد
  • موتور آرمیچر اضافه : 1 عدد
  • چرخ ربات : 4 عدد مرغوب
+ اطلاعات بیشتر
فروشگاه رباتیک روبویونیک
گارانتی 6 ماهه روبویونیک
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه روبویونیک
تومان ۶۴۰,۰۰۰
بروزرسانی قیمت: 30 فروردین 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ ⚡️ سطح 3

پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ (جدید با 115 قطعه سازه ) یا همان پکیج 4 ربات روبوکاپ یک بسته آموزشی اقتصادی است تا در کوتاه ترین زمان فرزند شما تجربه بک دوره آموزش رباتیک را کسب کند و مناسب ساخت ربات های رالی ، ربات فوتبالیست (1) ، ربات جنگجو (1) و آتشنشان است.
با کیت آموزشی روبوکاپ و به کمک DVD آموزشی همراه محصول فرزند شما میتواند اصلی ترین ربات های مسابقات رباتیک دانش آموزی را بسازد. این مجموعه شامل  16 جلسه ویدئو آموزشی به مدت 4 ساعته آموزش رباتیک سطح مقدماتی(مرور دوره) و پیشرفته است
کیت آموزش رباتیک دانش آموزی روبوکاپ از نظر اقتصادی بسیار مناسب با آموزش های مفید برای دانش آموزان مقاطع دبستانی است و در مدت بسیار کوتاه روبوآموز قادر به ساخت ربات های مسابقات روبوکاپ دانش آموزی میباشد.

محتویات پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ شامل چه مواردی است؟

  • برگه راهنمای دانش آموز جهت ارتباط با مدرس و استفاده از خدمات آموزشی پکیج
  • بسته شاسی ربات (دو مدل پلاستیکی و فلزی)
  • چهار عدد چرخ اسپورت
  • دارای دو عدد موتور و گیربکس دوطرفه هست
  • یک موتور سوم برای سلاح ربات جنگجو،شوتر ربات فوتبالیت و یا خاموش کننده آتش ربات آتشنشان
  • دارای حدودا 115 عدد سازه عمومی برای ساخت و ساز
  • بسته پیچ و مهره حدودا 130 عددی + ظرف پیچ
  • دسته کنترلی 6 دکمه برای کنترل 3 موتور به همراه سیم و رابط موتور
  • دی وی دی آموزشی آموزش ساخت چهار ربات رالی آتشنشان فوتبالیست و جنگجو

نمونه فیلم ارسالی روبوآموزان روبویونیک

برای مشاهده تمامی ویدیوها کلیک کنید


اگر در ثبت سفارش مشکل دارید ، ابتدا بخش راهنمای سایت را بررسی فرمایید

پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا تماس 02191304411 / 02191300089


سرفصل های آموزشی پک دانش آموزی رباتیک روبوکاپ چیست؟

مقدمه و یادآوری بخش مقدماتی  مباحث اصلی دوره
  • اشکال هندسی خلاقانه، جورچین
  • اجسام چند بخشی مثل انبردست، عینک و …
  • اجسام پیچیده مانند خانه، حیوانات، گل و گیاه
  • یک شهربازی مینیمال، شامل تاب و وسایل بازی
  • اجسام جنگی باستانی منجنیق و تیروکمان
  • آشنایی با دسته کنترل ربات
  • ساخت ربات رالی
  • ساخت ربات آتشنشان
  • ساخت ربات فوتبالیست(1)
  • ساخت ربات جنگجو(1)

نمونه آموزش پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ

ویدیوهای زیر به صورت پراکنده از بخش های آموزش مقدماتی تا پیشرفته برای شما عزیزان قرار داده شده. این ویدیو ها تنها نمونه هستند و جهت آشنایی کلی شما با کیفیت ویدیو و آموزشهای روبویونیک. در دی وی دی آموزشی به تفکیک سطح بندی شده و در 4 سطح مقدماتی تا پیشرفته با کیفیت بالا و کامل برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.


اگر در ثبت سفارش مشکل دارید ، ابتدا بخش راهنمای سایت را بررسی فرمایید

پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا تماس 02191304411 / 02191300089


دسته کنترل ربات متمایز و منحصر به فرد

دسته کنترل ربات یا ریموت کنترل یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ربات میباشد . در هنگام انتخاب دسته کنترل ربات به چند نکته بسیار مهم توجه کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید .اولین نکته تعداد موتورهایی است که میتوانید به آن وصل کنید و یا اینکه آیا دسته کنترل ربات قابلیت اتصال موتورهای بیشتری را دارد ؟ و نکته مهم بعد ولتاژ کاری دسته کنترل است که به برای موتورها تامین میکند. از این رو شرکت رباتیک آروند با طراحی دسته کنترل های استاندارد و کاربردی هر آنچه دانش آموز برای شرکت در مسابقات رباتیک دانش آموزی به ویژه مسابقات ایران یونیکاپ را نیاز دارد را پوشش داده است. این دسته کنترل با قابلیت اتصال 6 الی 11 موتور ، اتصال دو منبع تغذیه جهت تامین آمپر بیشتر برای پشتیبانی از حداکثر تعداد موتور و همچنین با تعبیه محلی برای اتصال جک آداپتور که به صورت دلخواه توسط دانش آموز متصل میشود طراحی شده است. چاپ راهنمای فارسی این نوع ریموت در کنترل هرچه بهتر ربات به دانش آموز کمک خواهد کرد.

با توجه به توضیحات بالا پکیج رباتیک روبوکاپ بسته مناسب و اقتصادی برای شرکت در مسابقات رباتیک میباشد.

با کلیک بر روی هر تصویر ، نمای بزرگ و دقیق تر دسته کنترل ربات این پکیج را مشاهده کنید

 


پس از تهیه پکیج آموزشی برگه راهنمای دانش آموز و توضیحات کامل جهت ارتباط با مدرس و استفاده از خدمات آموزشی از جمله مسابقه و دریافت گواهی پایان دوره موجود است.


دریافت گواهی معتبر پایان دوره رباتیک روبویونیک

متاسفانه روزانه شاهد تبلیغات اشتباه و گمراه کننده از سوی فروشندگان بسته های آموزشی رباتیک با ارائه گواهی معتبر دانشگاهی یا فنی حرفه ای هستیم که از مدرک گرایی خانواده های عزیز با نام های معتبر و گمراه کننده سوء استفاده میکنند. نکته اصلی و قابل ملاحضه علم مصرف کننده به چهارچوب و قوانین رسمی کشور عزیزمان است.

1- به طور مثال لازم است بدانید سازمان فنی حرفه ای ایران به عنوان یک سازمان آموزش مهارت حرفه ای در کشور برای سنین زیر 15 سال کارت ورود به جلسه صادر نمیکند و در نتیجه امکان صدور گواهی پایان دوره مهارت آموزشی برای این گروه سنی در هیچ جای ایران عزیزمان نخواهد بود.

2- در همینجا مثالی دیگری از بزرگترین فاجعه در جامعه رباتیک برای شما مثال میزنیم. همانطور که هر خانواده ایرانی میداند ،برای ورود به دانشگاه ابتدا تمامی دانش آموزان باید از فیلتر سازمان سنجش کشور گذر کنند که وارد دانشگاه های دولتی یا غیر دولتی شوند که ملزم به گذراندن سطح دیپلم است. حال با توجه به مورد مشابه سازمان فنی حرفه ای، چگونه عرضه کنندگان محصولات رباتیک در تبلیغات خود صدور گواهی های پایان دوره رباتیک را از دانشگاه های معتبر کشور را به صورت گسترده تبلیغ میکنند ؟ آیا دانشگاه رشته و استاندارد آموزشی کودکان را دارد؟ یا صرفا بعضی شرکت ها در مراکز رشد دانشگاه ها فعالیت دارند و از نام دانشگاه در حال کسب درآمد و سودجویی هستند؟ آیا تنها یک سربرگ با آرم دانشگاه به یک برگه اعتبار میبخشد؟ آیا روزانه شاهد صدور گواهی های فیک از سوی دانشگاه های انگلیس در زمینه های مشابه نیستیم؟

لازم است بدانید شرکت رباتیک آروند دارای تمامی مجوزهای لازم از سوی سازمان فنی حرفه ای در حوزه آموزش و تولید محصولات رباتیک از سوی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان می‌باشد اما برای کودکان زیر 15 سال قادر به صدور مدرک قابل ترجمه نخواهد بود !

شرکت خلاق حوزه اسباب بازی مجوز های تولید کانون پرورش فکری

آکادمی روبویونیک دارای واحد سنجش ویژه ای در سطح آموزش کودکان به صورت حضوری یا غیر حضوری است و برای دانش آموزان خود با چهارچوب خاص طبق استانداردهای جهانی گواهی حضور در دوره های رباتیک صادر میکند ! ما تمامی فعالیت های دانش آموزان  حضوری یا غیر حضوری را به واسطه نمایندگان روبویونیک یا به صورت مستقیم توسط بخش پشتیبانی آموزش مو به مو رسد میکنیم. در پرتال دپارتمان آموزش روبویونیک تمامی دانش آموزان با مشخصات کامل ثبت میشوند و ملزم به ارسال تمرین های خود هستند. سیستم آموزشی روبویونیک بسیار مشابه سازمان فنی حرفه ای کشور است و با نظارت کامل بر فعالیت دانش آموزان قبل از صدور هرگونه گواهی دوره ، از مهارت دانش آموزان خود اطمینان حاصل میکند و از بحث صدور گواهی های بی اعتبار و چشم بسته کاملا به دور است ! هر دانش آموز یک نماینده و مهندس آینده خانواده بزرگ روبویونیک است !

 

شرکت در مسابقه رباتیک ایران یونیکاپ با پکیج روبوکاپ

در ایران یونیکاپ هرسال 4 مسابقه خلاقیت داریم که در آخرین ماه هر فصل برگذار میشود. خرداد/شهریور/آذر/اسفند که تمامی بچه های خوب روبویونیک در این مسابقه شرکت میکنند و با توجه به خلاقیت و رباتشان هدایایی از طرف این آکادمی دریافت میکنند. برای شرکت در این مسابقات باید با پشتیبانی آنلاین آموزش حتما در ارتباط باشید تا قادر به ساخت بهترین ربات خود باشید.

آیا میتونم قطعات بیشتر یا لوازم یدکی برای پکیج رباتیکم تهیه کنم؟

در صورتی که نیاز به لوازم یدکی داشتید میتوانید از بخش لوازم جانبی رباتیک فروشگاه تمامی قطعات داخل پکیج را به صورت جداگانه تهیه کنید. شما میتونید به هر اندازه که نیاز دارید سازه رباتیک بخرید و به پکیج رباتیکتون اضافه کنید.

 

لوازم جانبی ربات

خرید همکار و مدرسین و موسسات آموزش رباتیک چگونه است ؟

برای خرید همکار و عمده همین محصول لطفا کلیک کنید


پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا تماس 02191304411 / 02191300089


 

خلاصه مطالب:

با پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ چه چیزهایی میسازیم؟

خلاقیت بدون مرز است و هیچ محدودیتی در ساخت و ساز نیست. اما در این کیت آموزش رباتیک دانش آموزی برای شما DVD حاوی آموزش مقدماتی و 4 ویدیوی ویژه ساخت ربات فوتبالیست ، ربات جنگجو ، ربات آتشنشان و ربات رالی را آموزش داده ایم. علاوه بر آن میتوانید هر آنچه که ذهن خلاقتان بیافریند بسازید.

کیت رباتیک روبوکاپ برای چه سنی مناسب است؟

آموزش رباتیک محدودیت سنی ندارد، این کیت آموزش رباتیک برای کودکان بالای 8 سال که عاشق ساخت ماشین ربات هستند مناسب است،

این محصول دارای کلاس آنلاین یا مجازی است؟

آموزش مجازی روبویونیک با سبکی متفاوت اجرا میشود، تمامی بسته های آموزش رباتیک آکادمی روبویونیک دارای DVD آموزشی ویدیویی به همراه یک مشاور همیشه آنلاین برای راهنمایی و رفع اشکال شما عزیزان هست. این سبک از آموزش از هر کلاس آنلاین دیگری موثرتر است. چرا که بدون محدودیت زمانی آموزش هارا نگاه کرده و به هر میزان که بخواهید تکرار میکنید.همچنین همیشه یک مدرس آنلاین با شما در ارتباط است تا سوال های خود را از ما میپرسید

چگونه گواهی پایان دوره رباتیک دریافت کنیم؟

فقط کافیه ویدیوهای آموزشی داخل پکیج رباتیک را به صورت قدم به قدم مشاهده کنید و از نتیجه کار خودتون برای بخش پشتیبانی آموزشی روبویونیک ویدیو ارسال کنید که روند پیشرفت شما بررسی شود، در انتهای دوره با توجه به کارهیی که انجام داده اید برای شما گواهی پایان دوره صادر میشود

توضیحات تکمیلی

پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ ⚡️ سطح 3
مشخصات دیگر
خدمات پس از فروش

پشتیبانی آنلاین

برند

روبویونیک

شاسی ربات

2 عدد تک لبه + صفحه فلزی

موتور و گیربکس دوطرفه

2 عدد

موتور آرمیچر اضافه

1 عدد

چرخ ربات

4 عدد مرغوب

سازه رباتیک مدل کلاسیک

حدودا 60 عدد

شوتر ربات فوتبالیست

1 عدد

فن یا پره ربات آتشنشان

1 عدد

سلاح ربات جنگجو

1 عدد

پیچ و مهره

سایز متوسط و بزرگ 130 جفت

پیچگوشتی

1 عدد

ریموت کنترل

دسته ربات 6 دکمه

رنگبندی

آبی, تصادفی, خاکستری, قرمز

نوع پکیج

با جعبه ابزار

وزن

2000 گرم

امتیاز کاربران به:

پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ ⚡️ سطح 3 (14نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. توسط داوود در تاریخ

    سلام و درود
    نسبت به قیمتش بسته خیلی کاملی هست !

    • توسط کیوان قاسمی در تاریخ

      سلام نظر لطفتونه

  2. توسط کاظمی در تاریخ

    یک سوالی داشتم
    اگر به غیر از این بسته قطعات بیشتری بخوایم مثل موتور آیا دارین ؟؟

    • توسط کیوان قاسمی در تاریخ

      سلام بله امکانش هست
      به زودی بخش فروشگاه قطعاتمون هم راه اندازی میشه

    • توسط علی در تاریخ

      موتور هم داره اگر داره عالی می شه

      • توسط آکادمی روبویونیک در تاریخ

        سلام خدمت علی آقا
        بله دو عدد گیربکس دوطرفه به همراه موتور و موتور سوم اضافه داره

        بسته نابغه کوچک (کیت رباتیک کودکان) هم حتی موتور داره

        • توسط علی در تاریخ

          نابغه کوچولو نه کیت رباتیک پیشرفته

          • توسط آکادمی روبویونیک در تاریخ

            بله عرض کردم روبوکاپ دو عدد موتور و گیربکس به همراه موتور سوم داره
            یعنی مجموعا سه موتور در بسته هست

  3. توسط دانیال یعقوبی در تاریخ

    این بسته با آموزشی که تهیه شده از یک کلاس حضوری هم بهتره !
    من پسرم رو دوبار بردم کلاس ولی اصلا راضی نبودیم
    این بسته از کلاس هایی که بردیم هم کامل تر بود …

    • توسط کیوان قاسمی در تاریخ

      سلام
      خیلی عالیه که تونستیم شمارو کمک کنیم
      همیشه پیروز باشید

  4. توسط صالحی فر در تاریخ

    اول توی خریدش تردید داشتم
    مخصوصا که آموزشش جدا بود، اما الان که به دستمون رسید فهمیدم نباید در خریدش شک میکردم
    جدا از کیت رباتیک آموزشش خیلی عالیه
    عجرتون با اما زمان

    • توسط کیوان قاسمی در تاریخ

      سلام جناب
      خیلی خوشحالیم که از خریدتون راضی بودین
      پس حتما دوره های دیگه و از دست ندین

  5. توسط آزیتا در تاریخ

    خیلی مفید و کامل بود به نظرم.درکش هم واسه پسرم راحت بود.مرسی از شما

    • توسط کیوان قاسمی در تاریخ

      سلام
      خیلی خوشحالیم که راضی هستید

  6. توسط احمدی در تاریخ

    تازه این بسته رو دریافت کردم و پسرم خیلی با ذوق و علاقه تو این روزای قرنطینه خودشو سرگرم کرده.ممنونم

    • توسط کیوان قاسمی در تاریخ

      سلام
      خیلی خوشحالیم که توی این لحظه ها کنار شماییم
      همیشه شاد و تندرست باشید

  7. توسط mahan در تاریخ

    سلام..میخواستم بدونم این بسته برای دانش اموز دبیرستانی که اطلاعات خاصی در زمینه رباتیک نداره..کاربرد داره؟
    یعنی میتونه زمینه ای شروع رباتیک از پایه باشه؟

    • توسط آکادمی روبویونیک در تاریخ

      سلام ماهان جان روزت بخیر
      این بسته آموزش رباتیک برای سنین ۸ الی ۱۲ سال هست که هیچ زمینه ای هم ندارن
      اما با توجه به اینکه شما دبیرستانی هستی برای شما کیت روبوپک ( سه ربات هوشمند مناسب هست ) که میتونیم برای شما آموزش آنلاین بزاریم و با هم کلاس رو پیش بریم
      شما باید پکیج رو تهیه کنید و برای ثبت نام کلاس آنلاین با شماره آکادمی روبویونیک ۰۱۷۳۲۳۲۴۳۴۹ تماس بگیرین
      در این بسته و آموزش به شما مبانی الکترونیک، لحیم کاری و آشنایی ۳ ربات پر کاربرد در مسابقات رباتیک تدریس میشه
      موفق باشید

  8. توسط کمیل در تاریخ

    سلام اقای قاسمی الان که من با کد رهگیری مرسولمو پیگیری کردم نوشته بود محتوای ارسالی کامپیوتر
    ؟

    • توسط آکادمی روبویونیک در تاریخ

      سلام وقتتون بخیر
      بسته شما تازه به اداره پست ارسال شده و اطلاعات سیستم پست هنوز توی سامانه آپدیت نشده برای همینه
      فردا پس فردا تست کنید تا بسته به دستتون برسه زمان هست نگران نباشید

  9. توسط علی در تاریخ

    خیلی ممنون تشکر

    • توسط آکادمی روبویونیک در تاریخ

      خواهش میکنم

  10. توسط طاهره نوری در تاریخ

    خیلی خوب بود
    ممنون

    • توسط آکادمی روبویونیک در تاریخ

      سلام
      ممنون

  11. توسط ابوالفضل قنبرزاده در تاریخ

    داخل بسته من ۲ تا چرخ اضافه هم به عنوان یدکی گذاشته بودن…
    مجموعه مسئول و پشتیبانی قوی دارن
    کارتون خیلی ارزشمنده
    منتظر محصولات بیشتری هستیم

    • توسط آکادمی روبویونیک در تاریخ

      سلام تشکر

  12. توسط مریم احمدی در تاریخ

    با سلام من این بسته رو تهیه کردم و کاملا از کیفیت بسته راضی هستم و اینکه غیر از ۴ربات اصلی میشه ربات های زیادی ساخت که به افزایش خلاقیت و دست ورزی در دانش اموزان کمک زیادی میکند ممنونم از بسته های خوبتون🙏

  13. توسط داود خالقی در تاریخ

    پسرم ۸ساله ست خیلی خوشحال شد. و سرگرم شده. باطری شارژی گرفتیم

  14. توسط   در تاریخ

    پسرم ۸ساله ست خیلی خوشحال شد. و سرگرم شده. باطری شارژی گرفتیم

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…