اگر الان خرید کنم سفارشم چه زمانی به دستم میرسه؟

۳ دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

*امکان انجام سفارشات بصورت فوری / حضوری (حتی شهر تهران) و غیره برای این فروشگاه وجود ندارد .

دوستان عزیز انبار فروشگاه در مرکز کارگاه تولیدی در شهر زیبای گرگان استان گلستان واقع است و دفتر تهران دارای انبار و موجودی نمیباشد تمامی سفارشات عمده یا تک فروشی از مرکز تولیدی ارسال میگردد و زمان تحویل سفارشات به دو بخش زیر بستگی داره.

1) زمان آماده سازی سفارش در انبار فروشگاه

سفارشات هر روز ساعت 8 صبح به واحد انبار و بسته بندی ارجاع شده و سفارشات بعد از ساعت 8 به روز آینده موکول خواهند شد . فروشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه ها کاملا تعطیل میباشد و تمامی سفارشات ثبت شده در روزهای تعطیل ،بین التعطیلین و عید نوروز ، در روزها کاری بعد پردازش میگردد.

نکته مهم در خریدهای عمده همکاران عزیز:

مدت زمان آماده سازی سفارشات عمده فروشی در انبار فروشگاه – بیش از 10 نوع کالا – به دلیل ترافیک بخش عمده فروشی ممکن است 1 الی 3 روز زمانبر باشد و این زمان صرف آماده سازی سفارشات شما و همکاران دیگرخواهد شد لذا از ثبت سفارشات عمده و عجله ای جدا خودداری فرمایید.

به طور مثال در یک لیست سفارش همکار، بدیهی است ثبت سفارش 200 موتورگیربکس سیمدار نیاز به صرف زمان برای انجام اتصال ، تست دارد و این زمان و دقت برای شما نیز صرف خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

2) روش ارسال و حمل و تا آدرس شما

کاربرگرامی حداقل زمان لازم جهت آماده سازی سفارش شما و ارسال به واحد حمل و نقل پس از تسویه حساب کامل 12 الی 24 ساعت غیر از روزهای تعطیل میباشد.

*توجه1: تمامی زمان های اعلام شده به معنی زمان تحویل پس از ارسال کالا و خروج از انبار میباشد که توسط پیامک “بسته شما بسته بندی و ارسال گردید” توسط سایت اطلاع رسانی میگردد.

*توجه2: مدت زمان رسیدن مرسوله پستی به شهر شما رابطه مستقیم با مسافت و همچنین عملکرد صحیح اداره مربوطه (پست، تیپاکس و چاپار) دارد، لذا زمان اعلامی حدودیست و مسئولیت تاخیرهای احتمالی با فروشگاه روبویونیک نمباشد.

جهت مشاهده توضیحات تکمیلی کلیک کنید

ارسال رایگان : 3 الی 7 روز کاری –درحال حاضر غیر فعال است (سفارشات زیر 3 کیلو و بالای 450.000 تومان حاوی پکیج های آموزشی روبویونیک)

تیپاکس/چاپار : (تحویل سریع و کرایه حمل کالا درب منزل شما دریافت میشود معمولا 10% تا 15% گرانتر از هزینه پست پیشتاز است) معمولا تهران 1 روز کاری پس از خروج از انبار – سایر شهرها حدودا دو روزکاری

پست پیشتاز: 2 الی 4 روز کاری پس از خروج از انبار | سفارشات پستی در روزهای فرد توسط اداره پست از انبار فروشگاه جمع آوری میشود ( قبل از ارسال 12 الی 24 ساعت زمان برای آماده سازی مرسولات نیاز است)

ترمینال اتوبوسرانی: به صورت تقریبی در کمتر از 24 ساعت در ترمینال شهر شما، در صورت نیاز با ارسال توسط اتوبوس حتما قبل و بعد از سفارش با بخش فروش تماس بگیرید.

 

*توجه3: وبسایت روبویونیک 24 ساعته و هفت روز هفته امکان ثبت سفارش را دارد ولی آماده سازی و ارسال سفارشات در روزهای 5شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی ، بین التعطیلین و همچنین خارج از ساعات کاری 9 الی 14 متوقف خواهد شد. بنابراین در شروع هر روز کاری انبار فروشگاه چند ساعت نسبت به زمان ثبت سفارشات عقب می باشد و سفارشات با توجه به زمان ثبت سفارش به همان ترتیب آماده و بسته بندی می شوند.

۳ دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.