من به خرید اینترنتی اطمینان ندارم، برای خرید چطور اعتماد کنم؟

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

این سوال بسیاری از شما عزیزان است و عدم اطمینان از خرید اینترنتی قابل درک است اما با یک بررسی کوچیک و حساب سر انگشتی مشخص میشود جای نگرانی برای شما عزیزان نیست. متاسفانه شاهد تخلفات بعضی از فروشندگان در شبکه های مجازی (اینستاگرام، ایتا و تلگرام و…) هستیم اما کسب و کارهایی معتبر که دارای شرکت ثبت شده و نماد اعتماد هستند از فروشگاه های اینترنتی در شبکه های مجازی به صورت کلی جدا هستند و با توجه به نکات زیر دلیلی برای عدم اعتماد از خرید برای شما نیست.

رسالت ما شفاف سازی کامل محصول و رضایت مشتریان پیشین ماست.

پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما نظرات خریداران روبویونیک در این وبسایت و یا وب سایت دیجیکالا ، همچنین ویدیو نمونه آموزش ها، نمونه کار دانش آموزان روبویونیک را در وبسایت و شبکه های مجازی را بررسی کنید.

صنایع الکترونیک و رباتیک آروند logo-samandehi

1) روبویونیک برند ثبت شده شرکت صنایع الکترونیک و رباتیک آروند شماره ثبت 12868 میباشد. (درباره ما)

2) نماد اعتماد ثبت شده و تایید شده در سایت صنعت معدن و تجارت 3) نشان ملی رسانه دیجیتال

4) از همه مهمتر صفحه اینستاگرام روبویونیک ، هایلایت سفارشات و فعالیت های مستمر روبویونیک پاسخگویی مداوم و پشتیبانی فعال گواه از کیفیت خدمات به شما عزیزان است.

5) فروشگاه روبویونیک طرف قرارداد مستقیم اداره پست با شماره بایگانی 2700/10016 میباشد. و تمامی سفارشات بالای 400 تومان رایگان ارسال میگردد 6) روبویونیک برند تایید شده و فعال در سایت بزرگ دیجیکالاست و نام فروشندگی ما در این سایت “روبویونیک شاپ” میباشد که میتوانید محصولات مارا در دیجیکالا مشاهده کنید. کلیک کنید

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید میتونید به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.