کاملترین پکیج آموزش رباتیک کودکان | Advance Plus

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

رباتیک کودکان دریچه ای به دنیای امروزی و مدرن است که کودکان ما با دنبال کردن این آموزش ها مهارت های عملی خود را پرورش خواهند داد و استفاده از فول پک رباتیک روبویونیک (مدل advance) به عنوان پکیج آموزش رباتیک کودکان کمک خواهد کرد تا بتوانند در سنین دبستان کارهای عملی خود را شخصا و با تسلط کافی به بهترین شکل ممکن انجام دهند. ما در این ویدیو از کاملترین پکیج آموزش رباتیک کودکان مدل Adavnce plus رو نمایی خواهیم کرد. این محصول برای علاقمندان به پکیج رباتیک با قطعات زیاد و متنوع و خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند مناسب و اقتصادی است.

آموزش های کاملترین پکیج آموزش رباتیک کودکان مدل advance plus روبویونیک همچون مدل advance به گونه ای طراحی و تنظیم شده تا تمامی کودکان در هر سطح و مهارتی قادر به استفاده از این پکیج فوق العاده هستند، از ابتدایی ترین مباحث شروع به کار خواهید کرد و قدم به قدم مباحث پیشرفته تر خواهد شد. این پکیج شامل قطعات سخت‌افزاری متنوعی است که شامل موتورها، سازه های رباتیک ، ریموت کنترل ربات و DVD های آموزشی است.  تمامی سخت افزار فول پکیچ آموزش رباتیک توسط شرکت رباتیک آروند (برند تجاری روبویونیک) در کارخانه رباتیک آروند تولید می‌شوند و پس از تایید شدن توسط بخش کنترل کیفی (QC) در جعبه ابزارها یا بسته بندی های ویژه برای استفاده رباتیک دوستان قرار میگیرند.

 

کاملترین پکیج آموزش رباتیک کودکان شامل چه لوازمی است؟

هنگامی که جعبه ابزار فول پک رباتیک را باز میکنید به یک برگه راهنما و دو حلقه DVD آموزشی مواجه خواهید شد. در این برگه روند آموزش دانش آموزان رباتیک از ابتدای دوره تا شرکت در مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ ذکر شده است. اگر کمی در پکیج آموزش رباتیک حرفه ای روبویونیک کند و کاو کنید به یک کوپن شرکت در مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ خواهی رسید.

قطعات و سخت افزارهای داخل بسته شامل بسته شاسی ربات حاوی 2 مدل شاسی ربات پلاستیکی و فلزی به همراه 8 چرخ رباتیک و 4 چرخ اضافه ، بسته موتورگیربکس ها که شامل 4 عدد موتورگیربکس دوطرفه به همراه 2عدد آرمیچر و موتورگیربکس زرد مخصوص خواهد شد و 2 ظرف پر از پیچ و مهره (بیش از 260 جفت) به همراه بسته های متنوع سازه رباتیک ( بیش از 300 قطعه ) و 2 ریموت کنترل بینظیر مدل N6 ساخت شرکت رباتیک آروند خواهید شد.

چرا کاملترین پکیج آموزش رباتیک کودکان روبویونیک؟

جواب سوال بسیار ساده است. امروز با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی دیگر زمان هزینه های زیاد و بیش از حد در کلاس های رباتیک تجملاتی نیست. فول پک رباتیک دو نفره یا پکیج رباتیک مدل advance plus به عنوان کاملترین پکیج آموزش رباتیک کودکان در ایران تمامی خواسته های یک خانواده ایرانی را برآورده میکند و با توجه به زیرساخت کامل تولید تا آموزش و فراهم بودن فضای رقابتی سالم در مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ دیگر نیاز به هیچ لوازم و محصولات مشابه نخواهد بود. برای بررسی بیشتر محصول حتما به صفحه فول پک دونفره رباتیک سر بزنید.

 


بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.