سفارشم رو ثبت کردم، از کجا میتونم پیگیری میکنم ؟

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بعد از ثبت سفارش در سایت، شماره سفارش شما به صورت پیام کوتاه و ایمیل ارسال میگردد. مراحل بعدی ارسال سفارش از جمله کدهای رهگیری پست و تیپاکس نیز به همین طریق اطلاع رسانی خواهد گردید و نیاز به تماس نیست. علاوه بر این از طریق پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (09352778009) فروشگاه نیز پاسخگوی شما در این خصوص خواهیم بود.

پست: با وارد کردن کد رهگیری در سامانه رهگیری مرسولات اداره پست به نشانی tracking.post.ir می توانید از وضعیت بسته خود مطلع گردید. دقت داشته باشید امکان تعیین روز و زمان تحویل در روش ارسال پستی وجود ندارد. همچنین توجه داشته باشید اطلاعات گیرنده دقیقا مطابق با آنچه شما در پروفایل کاربری خود ثبت کرده اید روی بسته ارسالی درج می گردد. به دلیل مسائل امنیتی کد پستی گیرنده در سامانه رهگیری پست صحیح نمایش داده نمی شود.

تیپاکس: با وارد کردن شماره بارکد در قسمت «رهگیری مرسوله» در وبسایت شرکت تیپاکس به نشانی tipaxco.com می توانید از وضعیت بسته خود مطلع گردید.

باربری: شماره تلفن مربوط به موسسه باربری و کد بارنامه مربوطه، هر دو در برگه بارنامه درج شده اند. می توانید با تماس با موسسه باربری نسبت به انجام هماهنگی های لازم جهت دریافت بسته خود اقدام فرمایید. (برگه بارنامه خود را از طریق پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام دریافت کنید)

همچنین جهت مشاهده وضعیت مرسوله خود میتوانید از وبسایت روبویونیک هم کمک بگیرید، فقط کافیه به بخش رهگیری سفارشات مراجعه کنید

وضعیت سفارش:

در انتظار بررسی: سفارش در دست بررسی توسط فروشگاه جهت امکانسجی انجام سفارش می باشد. سفارش های در این وضعیت میتوانند توسط فروشگاه یا مشتری لغو گردند.

در انتظار پرداخت: شماره کارت به همراه مبلغ فاکتور پیامک گردیده و در انتظار پرداخت توسط مشتری می باشد.موجودی کالاها در این وضعیت به مدت 24 ساعت برای این خرید حفظ شده و در صورت عدم پرداخت در این زمان، لغو میگردند و لازم است مجددا ثبت سفارش صورت پذیرد.لطفا تا زمان تایید سفارش توسط فروشگاه اقدام به واریز وجه نفرمایید و پس از واریز حتما از طریق ایمیل تصویر فیش واریزی و شناسه سفارش را ارسال نمایید.

درحال انجام: سفارش توسط مشتری پرداخت گردیده و در انتظار واحد اداری(ساعات اداری) جهت انتقال به انبار می باشد.

بسته بندی: سفارش در انبار و در حین آماده سازی می باشد. این پروسه بین سه ساعت تا یک روز کاری زمان می برد. و یا سفارش به شرکت حمل مورد درخواست مشتری ارسال گردیده است ولی ساعت اداری فروشگاه جهت تغییر وضعیت سفارش تمام شده است.

ارسال شده: سفارش به شرکت حمل مورد درخواست مشتری ارسال گردیده است. دریافت قبض های پستی و بارنامه ها (یک روز) زمان میبرد که البته تاخیری هم در دریافت کالا ایجاد نخواهد کرد و کد رهگیری مرسوله پیامک و ایمیل شده و در تاریخچه سفارش نیز درج میگردد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.