معجزه آموزش رباتیک به کودکان 4 الی 12 سال

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

خیلی واضح هست که از روی ظاهر محصولات نمیتوان قضاوت کرد بهترین پک آموزش رباتیک برای خرید کدام است؛ بلکه بهترین انتخاب فقط با بررسی دقیق محصول امکان پذیر هست.

در سطح کشور عزیزمون تعداد زیادی از تولیدکنندگان و گردآوردگان زیادی در صنعت آموزش رباتیک درحال فعالیت هستند و هر کدام پکیج های متنوعی را به شما و فرزندانتون ارائه میدهند. قطعا سعی تمامی شرکت های تولید کننده پکیج های آموزشی رباتیک و الکترونیک جلب رضایت والدین و همچنین ایجاد سرگرمی به همراه آموزش است.

هدف ما افزایش مهارت های اجتماعی و علمی است و این هدف تنها با ایجاد اکتشافات مخصوصا به صورت فیزیکی به همراه بازی قابل دستیابی است! در این راستا در این مقاله به ویژگی های مهمی که والدین در خرید کیت رباتیک باید توجه داشته باشند اشاره کردیم.

پک رباتیک پیشرفته بسته فول پک رباتیک پیشرفته رباتیک دانش آموزشی کیت آموزشی رباتیک و خلاقیت برای کودکان 4 الی 8 سال خرید پک رباتیک کودکان

1. خرید پک رباتیک با قیمت مناسب و اقتصادی

متاسفانه به دلیل نوسانات ارز و اقتصادی شاهد افزایش بیش از حد کیت های آموزش رباتیک وارداتی هستیم و حتی این امر بر روی تولیدات بسته های رباتیک داخلی نیز تاثیر چشمگیری گذاشته است مخوصا کیت های آموزش رباتیکی که دارای قطعات فلزی باشند!

اما تنظیم قیمت بازار و تولید بسته های آموزشی مناسب برای تمام اقشار جامعه راهکار های ساده ای دارد و همچنان شرکت هایی هستند که محدوده قیمت بسته های آموزش رباتیک را پایین نگهداشته اند تا فرزندانمان از نعمت آموزش سالم و هدفمند برخوردار باشند.

2. خرید کیت رباتیک با سرفصل های آموزشی هدفمند

کیت های آموزش رباتیک باید دارای سرفصل و آموزش هدفمند باشد به طوری که در هنگام آموزش دانش آموز جذب فرایند ساخت و ساز شود و باعث افزایش قدرت خلاقیت و خلق کردن شود.

یک پکیج آموز رباتیک استاندارد فوت کوزه گری را آموزش خواهد داد و صرفا الگوهای آماده را برای افزایش حفظیجات کودکان آموزش نمیدهد چرا که هدف فعالسازی خلاقیت است.

در فرایند آموزشی کودکان باید قدرت خلق اجسام و الگوهای جدیدی را خارج از عناوین آموزشی داشته باشند به طوری که خالق یک اثر جدید باشند!

پک رباتیک کودکان کیت آموزش رباتیک پکیج جامع آموزش رباتیک

آموزش رباتیک برای کودکان 4 الی 8 سال خرید پک رباتیک کیت رباتیک روباتیک آموزش رباتیک بپیشرفته خرید پک رباتیک کیت رباتیک روباتیک آموزش رباتیک بپیشرفته خرید پک رباتیک کیت رباتیک روباتیک

3. تعداد قطعات داخل بسته های آموزش رباتیک خیلی مهم است

یکی از مهمترین نکاتی که باید والدین به آن توجه کنند محتوای داخلی بسته های آموزشی و سرگرمی رباتیک است. بسته بندی خارجی و طرح و رنگ بسته ملاک نیست!

باید ببینید آیا این بسته رباتیک جوابگوی نیازهای فرزند شماست؟ آیا تعداد قطعات داخل بسته با تعداد پیچ و مهره های فراهم شده مطابقت دارد؟ متاسفانه این یکی از مشکلات عمده بسته های موجود در بازار است و والدین را به دردسر میاندازد….

 


اگر نیاز به مشاوره یا سوال بیشتری دارید هیچ مشکلی نیست از طریق روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا  تماس 02191304411 با کارشناسان روبویونیک در ارتباط باشید


 

به طور مثال در بعضی از محصولات تولیدی شاهد کمبود پیچ و مهره و همچنین غیر استاندارد بودن سایز پیچ ها بودیم به طریقی که فقط در بسته آموزشی از پیچ های بسیار بلند و ارزان استفاده شده بود در حالی که باید در یک بسته آموزشی استاندارد از حداقل دو سایز پیچ با اندازه استاندارد(2 سانت الی 4 سانت) استفاده شود.

آکادمی روبویونیک مطابق به سلیقه و نیاز خانواده های عزیز، بسته های آموزش رباتیک متنوعی را در دست تولید قرار داده و به شما عزیزان پیشنهاد میدهد.>فیلم زیر بازگشایی پکیج استارتر 4 الی 8 سال نابغه کوچک است

4. آیا کیت رباتیک با سازه رباتیک فلزی بهتر است یا سازه پلاستیکی؟

نمیتوان جواب قطعی به این سوال داد، هر دو نوع سازه رباتیک مزایا و معایب خواصی دارند اما قطعا ترکیب این دو نوع سازه میتواند در کیت های رباتیک مفید باشد.

آکادمی روبویونیک به دلیل کم خطر بودن سازه های پلاستیکی اغلب از قطعات پلاستیکی در پک های رباتیک استفاده کرده است؛ اما همچنان در بسته های آموزشی قطعات فلزی نیز به چشم میخورد.

خرید مکانیک کوچولو مهندس کوچولو

در ادامه مقاله به بررسی دقیقتر این دو نوع قطعه رباتیک میپردازیم.

5 معایب کیت های آموزش رباتیک قطعه فلزی

  • کیت های آموزش رباتیک با قطعات فلزی به دلیل نواسانات قیمت آهن در بازار و گرانی آن هزینه ای معادل حداقل 3 الی 5 برابر کیت های رباتیک با قطعات پلاستیکی در تعداد و ابعاد یکسان از نظر قطعات خواهند بود حتی بعضی از آن ها در بازار امروز قیمت های میلیونی خواهند داشت.
  • عمدتا کیت های آموزش رباتیک با قطعات پلاستیکی دارای تعداد قطعه بسیار کمتری نسبت به کیت های رباتیک با قطعات پلاستیکی هستند که در نتیجه سرفصل های آموزشی و تعداد ساختنی های آن کمتر خواهد بود.
  • قطعات فلزی خطر بریدگی، آلودگی در اثر زنگ زدگی، خطر سقوط از ارتفاع و ایجاد جراحت در بدن و خطرات این چنینی را برای کودکان خواهد داشت.
  • عمده قطعات فلزی قابل انعطاف یا برش نخواهند بود در صورتی که ما در خلق آثار جدید نباید محدود به هیچ چیزی باشیم و قطعات پلاستیکی قابل انعطاف و حتی برش هستند!

 


اگر در ثبت سفارش مشکل دارید ، ابتدا بخش راهنمای سایت را بررسی فرمایید

پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا تماس 02191304411 / 02191300089


 

نمایندگی بسته آموزش رباتیک

6 مزایای کیت های آموزش رباتیک قطعه پلاستیکی

  • به شدت مقرون به صرفه با حداکثر کارایی ممکن هستند چرا که تمامی سازه هایی که با بسته های آموزش رباتیک فلزی قابل ساخت است با این قطعات نیز هست.
  • قابل انعطاف، برش و سبک و بی خطر هستند!
  • این قطعات دارای جای مهره مخصوص هستند به طوری که در هنگام اتصال دو قطعه پلاستیکی به همدیگر، مهره در جایگاه خود بدون حرکت محکم و قفل میشود و اتصال آن برای کودکان با توانشان خود بسیار آسان است!
  • این قطعات بدون محدودیت قابل اتصال به اجسام دیگر همچون چوب، مقوا و غیره از طریق چسب خواهند بود که این باعث افزایش کارایی آن برای خلق اجسام ترکیبی بدون هیچ محدودیتی خواهند بود.
  • نکته آخر اینکه در صورت نیاز امکان استفاده از قطعات فلزی در مواقع خواص با قطعات پلاستیکی مقدور است و هیچ محدودیتی وجود ندارد!

7. آیا بچه ها با فیلم آموزش رباتیک قادر به یادگیری هستند؟

وجود ویدیوهای آموزشی همراه با محصول در یک لوح فشره (CD یا DVD) ممکن است یک مزیت بزرگ برای یک خانواده و یا یک محدودیت به دلیل عدم امکان مشاهده فیلم ها برای یک خانواده دیگر باشد… البته روبویونیک برای مشتریانی که دارای سیستم کامپیوتر یا سینما خانگی نیستند دارای راه حل هست! اگر از ما پکیج رباتیک تهیه کردین و برای دیدن ویدیوها نیاز به راهنمایی داشتین فقط کافیه به واحد پشتیبانی روبویونیک، در پیامرسان روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام یک پیام بدین (09352778009)

آموزش-ساخت-ربات-فوتبالیست

با توجه به همه گیر شدن دستگاه های دیجیتال و موجود بودن سیستم های کامپیوتری در اکثر منازل رویکرد انتخاب خانواده ها انتخاب پکیج های آموزشی به همراه ویدیو آموزشی است؛ دلیل آن واضح است، با یک پکیج آموزش رباتیک همراه با ویدیوی تصویری و با کیفیت راحتتر از یک دفترچه راهنما که فقط شامل عکس هست میشود کار کرد، چراکه ارتباط کلامی و انتقال حس لذت ساخت و ساز توسط مربی یکی از ویژگی های مهم و ارزشمند در محصولات آموزشی است.

8. روبوآموزان آکادمی روبویونیک

در این بخش برای شما عزیزان ویدیوهای ارسالی چندی از روبوآموزان روبویونیک را بعد از تهیه پکیج های آموزشی روبویونیک و ساخت دست سازه های متنوع را قرار داده ایم.

 

یک انتخاب هوشمندانه نتایج زیر رو به همراه داره 🙂

در بخش زیر ویدیوهای منتخب ارسالی دانش آموزان را باهم مرور میکنیم که در آن ربات های بسیاری را مشاهده میکنید که دانش آموزان با کمک ایده پردازی خود و مدرس پشتیبان دوره ساخته است! ربات های کامیونی ، دریایی ، ربات انسان نما ، ربات کشاورز و بسیاری از ربات های خلاقانه دیگر نتیجه شکوفایی خلاقیت روبوآموزان نابغه روبویونیک است !

برای مشاهده تمامی ویدیوها کلیک کنید

 

9. خرید بسته رباتیک از فروشگاه روبویونیک

شما میتونید با توجه به سن و خواسته فرزندتان از فروشگاه تخصصی آکادمی روبویونیک تخصصی ترین تولید کننده پک های آموزش رباتیک ویژه گروه سنی 4 الی 12 سال،مناسب ترین پکیج آموزشی رباتیک رو برای فرزند عزیزتون تهیه کنید. دوستانی که بسته یا پک رباتیک قبلا خریدن اما دنبال ویدیو های آموزش رباتیک در منزل هستن باید خوشحال باشن چون آکادمی روبویونیک 4 ترم آموزش ویدیویی رباتیک رو برای این عزیزان به عنوان یک محصول در فروشگاه قرار داده !! فقط کافیه کلیک کنید 🙂

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.