بازخورد درباره این کالا

مدرسین 🛠️⚙️ پکیج مکانیک کوچولو 111 قطعه

کدکالا: 62605342
💎 23 امتیاز روبوکلاب 
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • نوع پکیج : بدون آموزش ویژه مدرسین
فروشگاه رباتیک روبویونیک
گارانتی 6 ماهه روبویونیک
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه روبویونیک
تومان ۴۷۰,۰۰۰
بروزرسانی قیمت: 7 فروردین 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

جدول‌ قیمت عمده

📦 تعداد تخفیف (%) 🛒 قیمت
۱ - ۷ تومان ۴۷۰,۰۰۰
۸ - ۱۵ تومان ۴۷۰,۰۰۰
۱۶ - ۲۳ 2.13 % تومان ۴۶۰,۰۰۰
۲۴+ 6.38 % تومان ۴۴۰,۰۰۰

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

مدرسین 🛠️⚙️ پکیج مکانیک کوچولو 111 قطعه

پکیج آموزشی سرگرمی ” مکانیک کوچولو ”  محصول ویژه روبویونیک برای کودکان زیر 10 سال است. خلاقیت و شکوفایی استعداد کودکان لازم است از همان سال‌های اولیه جدی گرفته شود اما نکته مهم این است که ابزار و امکانات مناسب سن کودک در اختیار او گذاشته شود. پکیج مکانیک کوچولو حاوی ۱۱۱ قطعه پلاستیکی است که به کودک این امکان را می‌دهد تا اشکال مختلفی را بسازد. علاوه بر سرگرمی، این اسباب بازی نوعی یادگیری و مهارت افزایی برای کودک است. اسباب بازی‌های ساختنی مهارت‌های ذهنی کودکان را افزایش می‌دهند و علاوه بر آن حس خوب ساختن یک چیز را انتقال خواهند داد.

این بسته رباتیک ویژه مدرسین است

شامل بسته هدیه سازه و دی وی دی آموزشی یا دفترچه نمیباشد

شامل گواهی پایان دوره و خدمات ویژه مدرسین میباشد !


برای مشاهده پکیج کامل ویژه آموزش در منزل  کلیک کنید


اگر در ثبت سفارش مشکل دارید  ، ابتدا این لینک را مطالعه کنید

پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا تماس 02191304411 / 02191300089


بررسی لوازم و محتویات پکیج مکانیک کوچولو

یکی از ویژگی های بارز پکیج مکانیک کوچولو داشتن قطعات درشت و فانتزی است. رنگ بندی و شکل خاص قطعات این پکیج دلیل اصلی علایق کودکان به این مجموعه آموزشی و سرگرمی هستند .

محتویات این بسته شامل موارد زیر است:

  • قطعات پلاستیکی ساخت و ساز
  • پیچ و مهره‌های بسیار درشت
  • آچار پلاستیکی
  • پیچ گوشتی پلاستیکی
  • کابین (برای ساخت ماشین یا جرثقیل یا…)
  • قطعات نگهدارنده
  • آدمک (فیگور)
  • چرخ

مکانیک کوچولو برای چه سنی مناسب است؟

این محصول ویژه برای کودکان 4 الی 10 ساله علاقمند به ساخت و ساز بسیار مناسب و هیجان انگیز است. در داخل این بسته آموزشی دفترچه راهنمای آموزش موجود است که به کمک فرزند شما برای ساخت و ساز و پیاده سازی خلاقیت هایشان خواهد آمد

خرید مکانیک کوچولو برای تولد یا مناسبت خاص

خرید کادو تولد به خصوص برای کودکان بسیار چالش برانگیز است. بسته مکانیک کوچولو یک سرگرمی آموزشی است که کودکان و والدین از آن استقبال می‌کنند. بسته مهندس کوچولو یک کادو مناسب برای همه کودکان است و مختص به پسران نیست. همان طور که آموزش و پرورش خلاقیت و به طور کلی سرگرم آموزی منحصر به جنسیت نیست، تجربه عینی نشان داده است که بسیاری از کودکان دختر با شوق و علاقه ویژه‌ای سراغ ساختن قطعات رباتیک می‌روند. از طرفی هزینه معقول این اسباب بازی در کنار اهداف آموزشی آن سبب شده است تا بسیاری از افراد این اسباب بازی را به عنوان هدیه تولد برای نزدیکان خود انتخاب کنند.

بعد از مکانیک کوچولو چه بسته ای مناسب است؟

بعد از استفاده از مکانیک کوچولو، کیت های آموزش رباتیک *روبوکاپ* یا *فول پک رباتیک* برای فرزند شما بسیار مناسب است. همچنین بعد از اتمام دوره رباتیک، در آکادمی روبویونیک وارد مباحث آموزشی الکترونیک و برنامه نویسی ویژه کودکان خواهیم شد.


اگر در ثبت سفارش مشکل دارید  ، ابتدا این لینک را مطالعه کنید

پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا تماس 02191304411 / 02191300089


چه چیزهایی با این بسته آموزشی میتوان ساخت؟

بالابر، ماشین، موتور سیکلت، هواپیما، جرثقیل، هلیکوپتر، تراکتور بخشی از اشکال گوناگونی است که کودک می‌تواند با همراهی والدین خود بسازد. پیچ‌های درشت و قطعات بزرگ سبب می‌شود تا اتصال و جداسازی قطعات به سادگی توسط کودک انجام شود. همراه پکیج مکانیک کوچولو یک کتابچه راهنمای رنگی وجود دارد تا مسیر یادگیری کودک مشخص و هموار باشد. در این کتابچه بیست طرح مختلف وجود دارد که مناسب سرگرم آموزی کودک است، با این حال ساختن اشکال گوناگون محدود به این بیست مورد نیست، کودکان برحسب خلاقیت خود می‌توانند اشکال جذاب دیگری نیز خلق کنند که همین امر بخش مهمی از فرایند پرورش خلاقیت در کودکان است. یادگیری مفاهیم مکانیک و فیزیک در سنین پایین سبب می‌شود تا کودکان با اعتماد به نفس بیشتر و ذهن پویاتری در نوجوانی به سراغ مسائل پیچیده‌تر بروند.

اشکال زیر تنها بخشی از ساختنی هایی است که میتوانید بسازید

آیا بسته مکانیک کوچولو برای فرزند من مناسب است؟

اگر کودک سه تا شش سال دارید و پرورش خلاقیت او برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد این محصول مناسب شماست. کودک شما می‌تواند طرح‌ها و اشکال مختلفی را با قطعات پلاستیکی خود بسازد و به نوعی اسباب بازی خود را طراحی کند. از طرفی بسته مکانیک کوچولو می‌تواند یک هدیه تولد عالی برای نزدیکان شما نیز باشد، چرا که قطعات آن از جنس پلاستیک با دوام است و خم یا شکسته نمی‌شود.

خرید مکانیک کوچولو مهندس کوچولو

دلیل محبوبیت بسته مکانیک کوچولو چیست؟

روبویونیک همواره تلاش می‌کند تا نیاز مشتریان را شناسایی و برطرف کند. پس از سال‌ها سابقه درخشان در امور آموزش رباتیک و عرضه محصولات آموزشی، تیم مهندسی روبویونیک خلا مهمی را در عرصه آموزشی کودکان زیر شش سال شناسایی نمود. اگر چه کودکان این سن تمایل به بازی با قطعات رباتیک داشتند اما ساختن اشکال و ابزار مختلف برای این سنین بسیار سخت بود و در نهایت شوق یادگیری را از کودک سلب می‌کرد. بر این اساس پکیج آموزشی سرگرمی مکانیک کوچولو با قطعات درشت پلاستیکی و به شکل ساده‌تر طراحی شد، اکنون کودکان می‌توانند بیست طرح مختلف را خود بسازند و با اسباب بازی که خودشان ساخته‌اند بازی کنند. نکته جالب این است که قیمت این بسته سرگرمی آموزشی بسیار مناسب شرایط اقتصادی فعلی طراحی شده است تا کودکان بتوانند بهترین اسباب بازی‌های ساخت خودشان را داشته باشند.

 

 


اگر پرداخت آنلاین براتون سخته یا رمز پویاتون فعال نیست

پشتیبانی روبیکا/شاد/ایتا و تلگرام (8009-277-0935) یا تماس 02191304411 / 02191300089


 

توضیحات تکمیلی

مدرسین 🛠️⚙️ پکیج مکانیک کوچولو 111 قطعه
مشخصات دیگر
نوع پکیج

بدون آموزش ویژه مدرسین

وزن

1500 گرم

امتیاز کاربران به:

مدرسین 🛠️⚙️ پکیج مکانیک کوچولو 111 قطعه (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش