آموزش رباتیک برای کودکان با فول پک رباتیک مدل Advance

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آموزش رباتیک برای کودکان به راحتی آب خوردن با فول پک رباتیک

آموزش رباتیک کودکان دریچه ای به دنیای امروزی و مدرن است که کودکان ما با دنبال کردن این آموزش ها مهارت های عملی خود را پرورش خواهند داد و شرکت در کلاس‌های رباتیک کودکان میتواند زمینه خلاقیت آنها را فراهم و آنها را در مسیر درستی هدایت نماید. استفاده از ابزار واقعی به آن ها کمک خواهد کرد تا بتوانند در سنین دبستان کارهای عملی خود را شخصا و با تسلط کافی به بهترین شکل ممکن انجام دهند. آکادمی روبویونیک بهترین بسته های آموزش رباتیک را برای گروه سنی 4 الی 14 سال با توجه به نیازهای علمی و هیجان های لازم تهیه کرده است که در تمامی محصولات DVD حاوی آموزش ویدیویی رباتیک به صورت رایگان موجود است. اگر شما والد، معلم و یا یک مدیر موسسه آموزشی هستید خواندن این مقاله را به شما اکیدا پیشنهاد میکنیم چون صاحب یک فرصت استثنایی برای تغییر سرنوشت فرزندان و دانش آموزانتان شده اید!

خرید پکیج‌های آموزش رباتیک برای کودکان و نوجوانان

آکادمی روبویونیک طی چندسال تحقیق و پژوهش در سطح تولیدات کیت های آموزش رباتیک و رعایت نکات و علایق دانش آموزان سعی در تهیه بهترین بسته های آموز رباتیک برای خانواده ها و بچه های عزیز ایران زمین کرده است که در زیر به معرفی آنها میپردازیم.

این محصولات به دو دسته کلی رباتیک و الکترونیک تقسیم میشوند که در این بخش به معرفی کیت های آموزش رباتیک کودکان روبویونیک میپردازیم.

1. آموزش رباتیک برای کودکان 5 الی 7 سال| نابغه کوچک مقدماتی

کیت رباتیک مقدماتی نابغه کوچک یک محصول منحصر به فرد با ظاهری شیک و جم و جور است. به صورت کاملا خلاصه این کیت آموزش براتیک ویژه کودکان دارای بیش از 100 قطعه آموزشی به همراه یک عدد موتور زرد قدرتی و دسته کنترلی است که فرزند شما لذت یادگیری ابتدایی ترین آموزش ها همچون پیچ و مهره بستن تا ساخت یک بالگرد امدادگر یا یک چرخ و فلک را در منزل تجربه خواهد کرد.

ویژگی بارز این محصول قابلیت ساخت اجسام متحرک از جمله چرخ فلک، آسانسور، جرثقیل و…. هست که کودکان 5 الی 7 ساله به راحتی باکمک DVD آموزشی همراه محصول  قادر به ساخت این سازه های شگفت انگیز هستند.

برنامه آموزشی این بسته به گونه ای طراحی شده است که از ابتدایی ترین آموزش ها از آشنایی با اشکال هندسی، ساخت خانه، آدمک و… تا ساختنی های پیشرفته همچون چرخ فلک به صورت ویدیویی توسط تیم آموزشی آکادمی روبویونیک فیلم برداری شده و در دسترس شما دوستان عزیز قرار داده میشود.

2. آموزش رباتیک پیشرفته برای کودکان 8 الی 12 ساله | روبوکاپ دانش آموزی

پکیج رباتیک دانش آموزی روبوکاپ (جدید با 115 قطعه سازه ) یک بسته آموزشی اقتصادی است تا در کوتاه ترین زمان فرزند شما تجربه بک دوره آموزش رباتیک را کسب کند و مناسب ساخت ربات های رالی ، ربات فوتبالیست (1) ، ربات جنگجو (1) و آتشنشان است.
با کیت آموزشی روبوکاپ و به کمک DVD آموزشی همراه محصول فرزند شما میتواند اصلی ترین ربات های مسابقات رباتیک دانش آموزی را بسازد. این مجموعه شامل  16 جلسه ویدئو آموزشی به مدت 4 ساعته آموزش رباتیک سطح مقدماتی(مرور دوره) و پیشرفته است
کیت آموزش رباتیک دانش آموزی روبوکاپ از نظر اقتصادی بسیار مناسب با آموزش های مفید برای دانش آموزان مقاطع دبستانی است و در مدت بسیار کوتاه روبوآموز قادر به ساخت ربات های مسابقات روبوکاپ دانش آموزی میباشد.

3. فول پک رباتیک، کاملترین پکیج آموزش رباتیک به کودکان !

بسته جامع فول پک رباتیک حرفه ای روبویونیک ( یا پکیج حرفه ای رباتیک مدل ADVANCE) آکادمی روبویونیک، اولین و کامل‌ترین مجموعه آموزشی دارای تاییدیه تولید از کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به همراه 40 ویدئو به مدت 600 دقیقه آموزش رباتیک ویژه کودکان معادل با حداقل یکسال دوره رباتیک است.  پکیج حرفه ای رباتیک در سال 1398 در بالاترین سطح استاندارد آموزشی طراحی شده است؛ نکته مهمی که این بسته را متفاوت می‌کند، قیمت مناسب آن است. نوجوان ایرانی با اقتصادی‌ترین هزینه ممکن می‌تواند آموزش رباتیک را در منزل شروع کند و به سطح بالایی از مهارت و دانش برسد. با تهیه این بسته آموزشی شما همیشه یک مدرس و پشتیبان آنلاین جهت رفع اشکال خواهید داشت، روند پیشرفت شما بررسی شده و در انتهای دوره آموزشی گواهی پایان دوره رباتیک را از سوی آکادمی روبویونیک دریافت خواهید کرد. تمامی دانش آموزان روبویونیک که از فول پک حرفه ای رباتیک استفاده میکنند دارای چهار کوپن رایگان! شرکت در مسابقات رباتیک ایران یونیکاپ خواهند بود.

خلاصه انتخاب پکیج آموزش رباتیک برای کودکان

مسیر یادگیری علم رباتیک در آموزشگاه رباتیک آروند (برند تجاری روبویونیک) مشخص است. ما برای سلایق مختلف و بودجه های مالی متفاوت برای والدین و دانش آموزان دو نوع مسیر آموزشی را آماده کرده ایم. دوستانی که با بودجه مالی مناسب با یک تیر چندین نشان را خواهند زد و فول پک رباتیک رباتیک (پکیج آموزش حرفه ای مدل advance) را انتخاب کرده و 4 ترم کامل رباتیک مقدماتی تا پیشرفته را با کمترین هزینه طی خواهند کرد.

مسر بعد برای دوستان عزیزی است که به هر دلیل توانایی خرید یک پکیج کامل را ندارند و ترجیح میدهند به صورت بخش بندی شده ابتدا بسته مقدماتی نابغه کوچک (ویژه -7 سال) را تهیه کنند و سپس به سطح پکیج پیشرفته روبوکاپ برسند. گفتنی است برای دانش آموزان بالای 7 سال ضروری نیست که پکیج نابغه کوچک را تهیه کنند چراکه بخشی از مباحث ابتدایی با پکیج روبوکاپ قاببل اجراست و نیاز به هزینه مازاد نیست.

پیشنهاد روبویونیک و انتخاب هوشمندانه برای شما

هرگاه بین پکیج روبوکاپ و فول پک رباتیک شک کردین قطعا انتخاب درست فول پک رباتیک یا پکیج حرفه ای روبویونیک مدل Advance هست چرا که علاوه بر آموزش ربات های ساده فوتبالیست ، جنگجو ، آتشنشان و غیره ربات های پیشرفته تری را به شما عزیزان آموزش میدهد. همچنین با دارا بودن سازه های رباتیک بیشتر و موتورگیربکس زرد شما قادر بود دست سازه های بسیار جذابی بسازید ! همچنین اختلاف قیمت ناچیز بین این دو پکیج دلیل اصلی انتخاب فول پک است. عاشقان رباتیک همیشه به سازه های بیشتر لازم دارند و نیاز است از بخش لوازم جانبی تهیه کنند. این درحالی است که ما برای شما قطعات با تعداد استاندارد و لازم را با بهترین چینش و آموزش برای شما عزیزان کنار گذاشته ایم. هرچند که برای دوستانی که به سازه های بسیار زیاد و پکیج های غول آسای رباتیک علاقه دارند ما پکیج رباتیک مدل Advance Plus روبویونیک یا پکیج فول پک دو نفره را پیشنهاد میدهیم که از تمامی قطعات پکیج حرفه ای رباتیک دوبرابر دارد !


بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.